
Fundacja Aktywizacja ogłosiła konkurs na opracowanie nowego logo oraz kompleksowej identyfikacji wizualnej w formie brandbook. Nowa identyfikacja wizualna będzie kluczowym elementem wizerunku Fundacji i znajdzie zastosowanie w szerokim zakresie materiałów komunikacyjnych – zarówno w formie drukowanej, jak i cyfrowej.
Każdego roku wspieramy tysiące osób w podnoszeniu ich kwalifikacji, rozwijaniu kompetencji społeczno-zawodowych oraz znalezieniu lub zmianie zatrudnienia. Pracodawcom oferujemy kompleksowe wsparcie w zakresie rekrutacji i zatrudniania osób z niepełnosprawnościami. Świadczymy doradztwo, organizujemy szkolenia, pomagamy w procesach rekrutacyjnych i adaptacyjnych, a także pośredniczymy w zatrudnieniu. Rocznie na rynek pracy wprowadzamy ponad 1000 osób z niepełnosprawnościami.
Nowe logo powinno być nowoczesne, profesjonalne i czytelne. Kluczowe aspekty, jakie należy uwzględnić w projekcie:
- Minimalizm i przejrzystość – logo powinno być estetyczne, łatwe do zastosowania w różnych mediach (druk, digital, materiały promocyjne) i rozpoznawalne.
- Uniwersalność – projekt powinien być dostosowany do różnych formatów, by produkt stanowił identyfikację wizualną.
- Kolorystyka – zaproponowane barwy powinny symbolizować profesjonalizm, nowoczesność oraz otwartość. Kolor pomarańczowy powinien zostać jedynie jako dodatkowy akcent – powinien być on zastosowany w sposób dostępny.
Organizator: Fundacja Aktywizacja.
Regulamin, oświadczenia, brief: Konkurs na logo Fundacji Aktywizacja
Nagrody
15 000 PLN