Konkurs na projekt logotypu promującego Wadowice oraz Systemu Identyfikacji Wizualnej Miasta

Urząd Miejski w Wadowicach ogłasza jednoetapowy konkurs na projekt logotypu promującego Wadowice oraz Systemu Identyfikacji Wizualnej Miasta.

Konkurs trwa od 1 kwietnia 2015 roku do 11 maja 2015 roku, a ogłoszenie wyników nastąpi 18 maja 2015 roku w 95. Rocznicę urodzin Karola Wojtyły.

Wadowice to miejsce bogate swoją przyrodą, historią oraz ludźmi, którzy przez wieki tworzyli wyjątkowy klimat. Obecnie to jedna z najczęściej odwiedzanych przez turystów destynacji w Małopolsce, znana na cały świat jako Rodzinne Miasto Św. Jana Pawła II.

U progu wielkich wydarzeń jak Światowe Dni Młodzieży w 2016 roku, czy setna rocznica urodzin Patrona Miasta, Św. Jana Pawła II, logotyp promocyjny pomoże Wadowicom wykorzystać niepowtarzalną szansą zbudowania i utrwalenia marki miasta przyjaznego, otwartego, bogatego swą ofertą przyrodniczą i kulturalną.

Zadaniem Konkursu jest wyłonienie Autora (lub zespołu Autorów), który przedstawi najlepszy projekt logotypu, a następnie przygotuje koncepcję Identyfikacji Wizualnej Miasta. Zwycięski projekt, który stanie się oficjalną identyfikacją graficzną miasta powinien cechować się kreatywnością, jasnością przekazu oraz funkcjonalnością.

Konkurs ma charakter otwarty i skierowany jest do pełnoletnich osób fizycznych i osób prawnych zajmujących się projektowaniem graficznym. Każdy z uczestników może przygotować dwie propozycje.


Nagrody

Zwycięzca otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 5 000 zł brutto oraz będzie zobowiązany do podpisania umowy na wykonanie Księgi Znaku oraz Systemu Identyfikacji Wizualnej Miasta za osobnym wynagrodzeniem 3 000 zł brutto.