Filmteractive Market – Nabór Projektów!

Co możesz zdobyć? Finansowanie swojego projektu, bilet do Cannes na MIP Markets, nowych partnerów biznesowych i wiele innych benefitów.

Interesują nas nowatorskie projekty w zakresie treści i technologii, których potencjał tkwi w możliwościach zaangażowania publiczności w niestandardowy sposób. Poszukujemy contentu, platform i technologii atrakcyjnych zarówno dla redaktorów zamawiających i marketerów, jak i dla odbiorców. Na przykład:

– projekty A/V z potencjałem wykorzystania w digital marketingu;

– projekty interaktywne wykorzystujące technologie (np. konsole, kontrolery gier) w kreatywny sposób;

– projekty będące czymś więcej niż grą wideo (np. gry z innowacyjnym podejściem do playing experience);

– projekty wykorzystujące wirtualną rzeczywistość;

– projekty, które można opisać przy pomocy: #socialmedia #mobile #VR #gaming #innovation #interactive #360 #storytelling #immersive #creative #digital.

Zgłoszone projekty muszą posiadać kluczowe funkcjonalności (minimum viable product – mvp), co oznacza, że konieczna jest możliwość zaprezentowania ich funkcjonalności i wyglądu.


Nagrody

Jeśli Twój projekt zostanie wyselekcjonowany i pokazany na Filmteractive, będziesz mieć szansę:

– zdobyć finansowanie dla swojego projektu;

– zaprezentować go na scenie przed redaktorami zamawiającymi, marketerami, przedstawicielami funduszy inwestycyjnych i publicznością Filmteractive (Łódź, 17 października 2017);

– zaprezentować go na jednym ze stanowisk interaktywnych w Strefie Innowacji, towarzyszącej Europejskiemu Forum Gospodarczemu (Łódź, 16-17 października 2017);

– zdobyć nowych partnerów biznesowych;

– wygrać bilet na MIP Markets w Cannes;

– skorzystać z możliwości networkingu.