Konkurs na plakat

Z okazji Światowego Dnia Fizjoterapii, Krajowa Izba Fizjoterapeutów ogłasza konkurs na plakat poświęcony fizjoterapii pod tytułem „Fizjoterapia porusza – dosłownie i w przenośni”.

Konkurs jest przeznaczony przede wszystkim dla artystów i branży kreatywnej, ale mogą w nim wziąć udział wszyscy, także fizjoterapeuci. Hasło konkursu odnosi się do pierwszej polskiej kampanii społecznej prezentującej fizjoterapię szerokiej grupie pacjentów. Dopisek „dosłownie i w przenośni” nadaje akcji uniwersalny wymiar, pozwalając potraktować temat zarówno realistycznie, jak i symbolicznie. Zwycięskie prace zostaną wykorzystane w akcjach społecznych promujących zawód fizjoterapeuty.

Organizatorzy czekają na projekty plakatów związanych z szeroko rozumianą fizjoterapią, a w szczególności z:

  • przywracaniem sprawności pacjentom
  • bliskim kontaktem fizjoterapeuty z pacjentem
  • podkreśleniem misji zawodu i jego roli w systemie ochrony zdrowia
  • szerokim zakresem fizjoterapii (wszystkie specjalności, rehabilitujemy człowieka od jego narodzin do późnej starości)
  • fizjoprofilaktyką (regularny ruch, ćwiczenia podczas pracy siedzącej)
  • kinezyterapią (leczenie ruchem) terapią manualną
  • terapią manualną

W konkursie może wziąć udział każda pełnoletnia osoba. Jury wybierze najlepsze prace w 2 kategoriach:
• open – kategoria otwarta dla wszystkich, zarówno profesjonalistów jak i pasjonatów projektowania graficznego
• fizjo – kategoria dla aktywnych zawodowo fizjoterapeutów przejawiających talenty plastyczne

Strona konkursowa: https://fizjoterapiaporusza.pl/konkurs


Nagrody

Kategoria open:
1 nagroda Grand Prix: 12 000 PLN
2 nagroda: 8 000 PLN
3 nagroda: 5 000 PLN
Kategoria fizjo:
5 wyróżnień: 1 000 PLN oraz upominki