Konkurs na logotyp

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, w związku z pracami nad stworzeniem nowej marki wydawniczej Bo.wiem, ogłasza konkurs na zaprojektowanie jej logotypu.

Marka Bo.wiem ma objąć literaturę popularnonaukową, faktu, beletrystykę i publikacje wspomnieniowe. Chcemy skierować ją do czytelnika poszukującego pogłębionych reportaży, przystępnych książek popularnonaukowych, mądrych poradników i nieoczywistych literackich podróży. Prezentowane w niej książki podejmować będą istotne dziś problemy społeczne, przyczynią się do popularyzacji nauki i dostarczą ambitnej rozrywki na wysokim poziomie. Logotyp marki Bo.wiem powinien więc kojarzyć się z  dobrą literaturą, być symbolem wysokiej jakości proponowanych treści. Zależy nam na logotypie nowoczesnym, ale przyjaznym dla czytelnika, lekkim i praktycznym. Projekt logotypu nie musi korespondować z obecnie używanym logotypem Wydawnictwa Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Konkurs ma charakter otwarty i skierowany jest do wszystkich pełnoletnich osób fizycznych oraz osób prawnych mających siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Prace mogą być zgłaszane indywidualnie lub zespołowo 

Regulamin: https://wuj.pl/aktualnosc/konkurs-na-logotyp-marki


Nagrody

2 500 PLN